Hoe lang kun je erfgenaamschap aanvechten?

Andre Hazes is overleden op 23 september 2004. Kan anno 2023 de verdeling aan de destijds bekende erfgenamen nog worden gewijzigd of is dat verjaard. Zit daar misschien een termijn op van 20 jaar na overlijden?

erotisi
een jaar geleden
in: Wetgeving
ronron1212
een jaar geleden
Het gaat er juist om dat de bekende erfgenamen misschien wel niet de erven waren
tinus1969
een jaar geleden
Maar dat doet er voor de graag eigenlijk niet toe. Op welke basis en hoe lang kun je zoiets nog aanvechten? Hebben notaris en executeur indertijd zitten slapen?
erotisi
een jaar geleden
Voor het bezwaar tegen een erfenis staat een verjaringstermijn van 20 jaar.
erotisi
een jaar geleden
https://testament123.nl/erfrecht/testament-aanvechten/#:~:text=Voor%20het%20bezwaar%20tegen%20een,vertroebelen%20feiten%20en%20verdwijnen%20bewijsstukken.

Geef als eerste antwoord